Pressen / Lokale selskapsnyheter / Atlas Copco styrkes med en ny forhandler for hydrauliske hammere

Atlas Copco styrkes med en ny forhandler for hydrauliske hammere

2012-03-14

Malleus Maskin AS har fra januar 2012 blitt autorisert forhandler for Atlas Copcos utvalg av rivningsutstyr og hydrauliske hammere.

HB 4100 DP
Malleus Maskin AS og Malleus Utleie AS har mange års erfaring fra bygg og anleggsbransjen samt utleiebransjen. Innen utleievirksomheten har man i dag ca 50 Atlas Copco-hammere, og planen er å øke til 100 i løpet av 2012.

Vi foretar denne satsningen fordi vi vil befeste vår posisjon i markedet og kunne tilby de beste hammerne, i det tunge området, til de mest krevende kundene,” sier Kai Moen, innehaver og salgssjef hos Malleus Maskin AS.

Malleus Maskin AS har et av Norges mest erfarne serviceveksteder og tar på seg alle slags oppdrag innen service og vedlikehold av hydrauliske hammere.

”Vårt samarbeide med Malleus er helt i tråd med vår ambisjon om å tilby det mest produktive utstyret med den beste servicen. Vårt felles mål er å styrke Atlas Copcos posisjon i markedet som foretrukket varemerke for hydraulisk utstyr”, sier Håkan Nyhaugen, Business Line Manager, Atlas Copco Construction Technique Scandinavia.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Håkan Nyhaugen,  Business Line Manager Construction Tools
Atlas Copco Construction Technique Scandinavia
hakan.nyhaugen@no.atlascopco.com

Hanna von Knorring, markedskommunikasjonssjef
Atlas Copco Construction Technique Scandinavia
hanna.von.knorring@se.atlascopco.com

Atlas Copco Construction Technique Scandinavia er ansvarlig for salg og service av Atlas Copcos entreprenørverktøy, transportable kompressorer, pumper, generatorer, lystårn samt asfalterings- och komprimeringsutstyr i Skandinavia. Les mer på vår hjemmeside www.atlascopco.no