Pressen / Lokale selskapsnyheter / Atlas Copco får ny kontrakt på hydrauliske hammere

Atlas Copco får ny kontrakt på hydrauliske hammere

2012-12-13

Leiemarkedet for anleggsmaskiner er i vekst og Ekspert Maskinutleie AS utvider utleieparken sin med ytterligere åtte hydrauliske hammere fra Atlas Copco.

Ekspert Maskinutleie AS har fra før 33 Atlas Copco hammere og har nå signert kontrakt på åtte nye. Modellene de har bestilt er SB 202, SB 302, SB 552 og MB 1000 DP.

Daglig leder, Kjell Sæter, hos Ekspert Maskinutleie AS forteller at de har siden oppstarten i 1998 prøvd flere forskjellige merker, men har kommet fram til at hammere fra Atlas Copco gir lavest kostnad over tid. «De er enkle å vedlikeholde og det er så godt som ingen feil på hammerne - de fungerer utmerket».

Ekspert Maskinutleie AS har i tillegg til hydrauliske hammere også komprimeringsmaskiner og transportable kompressorer fra Atlas Copco, samt Dynapac valser. På grunn av økt etterspørsel utøker de nå sin virksomhet på Langhus ved å kjøpe opp fire mål tomt for å få plass til enda flere maskiner.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Robert Hvaal, Salgsleder Entreprenørutstyr Norge
Atlas Copco Construction Technique Scandinavia
+47 901 07 494
robert.hvaal@no.atlascopco.com

Janne Almeli, Markedskommunikasjonssjef
Atlas Copco Construction Technique Scandinavia
+47 982 32 898
janne.almeli@no.atlascopco.com

Atlas Copco Construction Technique Scandinavia er ansvarlig for salg og service av Atlas Copcos entreprenørverktøy, transportable kompressorer, pumper, generatorer, lystårn samt asfalterings- och komprimeringsutstyr i Skandinavia. Les mer på vår hjemmeside www.atlascopco.no