Informasjonskapsler hjelper oss med å levere tjenester. Ved å bruke denne siden godtar du bruken av informasjonskapsler. Vi lagrer ikke personlige opplysninger. Les mer.

Gruppen / Bærekraft / Kunder / Kunder

Kunder

Atlas Copcos visjon er å bli og forbli First in Mind – First in Choice® for kundene og et eksempel for alle varemerker.

Energigjenvinning for dusj og oppvarming av lokaler
Gruppen skaper verdi for kundenes drift og forretningsmål ved å tilby produkter og tjenester av høy kvalitet. Fokuset er på produktivitet, kvalitet, kostnader og effektivitet samt områder som omfatter ergonomi, sikkerhet, helse og miljø. Målet er å tilby trygge og pålitelige produkter og tjenester og å øke kundenes energieffektivitet med 20 % innen 2020.

Atlas Copco garanterer omdømmet ved å arbeide med kunder som holder samme høye standarder for miljømessig, etisk og sosialt ansvar. Gruppen arbeider for å skape bevissthet om de etiske retningslinjene blant kundene.

Produkter og tjenester

Atlas Copco arbeider for å utvikle produkter og tjenester med et livssyklusperspektiv som omfatter relevante områder innen ergonomi, helse og sikkerhet. Gjennom hele produktlivssyklusen fra produktutvikling, produksjon og bruk til kassering er det bruken av produktene som utgjør størstedelen av Atlas Copcos miljøinnvirkning med energiforbruk som den største synderen.

Gruppen er anerkjent som et av de mest nyskapende og bærekraftige selskapene av produkter og løsninger som er utviklet for å øke eksempelvis kundenes energieffektivitet. Mer informasjon om bærekraftige produkter*.

Kundetilfredshet

Kundesentre utfører spørreundersøkelser om kundetilfredshet i henhold til gruppens retningslinjer for kvalitet. Målet er å øke kundelojaliteten innenfor alle virksomheter. Fremdriften følges opp ved hjelp av Net Promoter Score, en spørreundersøkelse for kundetilfredshet.